Träningsvärk

Träningsvärk har fått en helt ny inebörd för mig efter en helg med Elisa. Eller ja kan nog minnas att jag kände likadan precis i början när vi började träna tillsammans. (för sisådär 2 år sen kankse???)

Vi körde ju ben i lördes och idag (ONSDAG) kan jag fortfarande inte sträcka ut min baksida ben :(
Ska bli intressant och se hur det kommer gå på boxningen ikväll.

Min käre kamrat la ut några bilder på mig, så jag snor dem :)









Nu är lunchen nere och det är snart dags att bege sig på ännu en föreläsning.

Kommentarer
Postat av: Elisa

Haha jag njuter av att du har träningsvärk sorry to say men man ska ju vara ärlig;) grymt jobb vännen!!

2012-02-15 @ 13:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0