Träning!

Aldrig för har det varit så lätt att ta sig iväg till gymmet! Börjar kännas som en naturlig del av vardagen, fast ja även på helgerna då ;) i helgen har jag kört gärnet med min underbara Elisa. Eller ja hon har fått mig att ge gärnet! Hon puschar mig som ingen annan. Även om jag ibland känner lite ilska mot henne när musklerna bränner så finns det ingen bättre att träna med <3 i fredags blev de biceps, triceps och mage. I igår blev det ben (det värsta jag vet, smääärta!) och idag hängde jag på lv6 folket på ett galet pass! Folk hängde över kräkhinken som de ställt ut i mitten!
Pepp pepp för all träning framöver!

Kan knappt gå på mina ben idag, här är
En bild från en av övningarna vi körde! Vaderna brände vill jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0